5 november - 09

Mitt rum känns även idag som en igloo. Inte speciellt skönt, men men.. Idag hade vi först matte i skolan, det var riktigt chilledill, sedan hade vi den vanliga håltimmen. Lisa, Becca och jag gick en promenad till stan och där köpte Lisa först ett band till sin gitarr. Becca kollade på olika priset på Hemköp och sedan gick vi och satt oss på Engeln. Där köpte vi varsin macka (som fick bli dagens lunch), sedan köpte vi även "efterrätt". haha.

Det var riktigt skönt att sitta och ta det lugnt med brudarna, det enda negativa var nog att det var kallt där vi satt. Vi gick sedan tillbaka till skolan i världens snöoväder, haha. Företagsekonomin startade och efter det slutade vi, eller hade lektionen först. haha.

Mamma kom och hämtade mig vid skolan för vi hade bestämt att vi skulle åka till Telia och lämna in min mobil. Var skönt att få skjuts ned till stan, för jag orkade inte gå i snön igen. haha.

Fick prata med en jättetrevlig kille på Telia, jag berättade att batteriet är kasst och att telefonen bara kan låsa sig. Han ringde runt och hörde bästa alternativet för att jag skulle få köpa ett så billigt batteri som möjligt. MEN! Det finns inte att få tag på, det tycker faktiskt jag är ganska dåligt. Jag har haft min mobil i lite mer än ett år, och när jag köpte den var den helt ny. Nu går det inte ens att få tag på delar till den..

Min garanti har inte heller gått ut, så får se hur det blir. Tycker i alla fall man ska kunna få tag på delar. Okej iof, till slut fick han i alla fall tag på någon person på reservlagret, där fanns det batterier. Men då skulle jag få betala 450 kr för ett batteri. Då tycker jag det är lika bra att köpa en ny mobil! Det tyckte faktiskt han i affären också :)


Min sjukt goda macka!


Snygga Rebecca :)



» Cissi

hehe ja jag kan tänka mig det =)

ja e inte rdigt nöjd ja heller än :O

2009-11-05 // 18:19:29

http://www.batteryclub.com kanske har billiga batterier som passar.

2009-11-05 // 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback