6 november - 09

Idag hade jag foto i skolan, först lekte Lisa och jag lite i Photoshop, sedan fick vi jobba lite med ljussättning. När vi gjort det fick vi sluta! :) Lisa och jag gick ned på stan lite och sedan till bussen. När jag kom hem tittade mamma och jag på filmen The Accidental Husband. Den var faktiskt riktigt bra! :) Det var en romantisk komedi, och det är såna filmer jag tycker allra mest om.

Nu sitter jag och tittar på tv, tidigare var det Idol. Erik var grym idag, jag fick rysningar i hela kroppen! Sedan blev det Cirkus Möller och nu blir det utslagningen i Idol :)


» Sanna

Hej !

Skulle du vilja bli en Bracy-ängel och få ha ditt kort på vår hemsida i en hel månad ?



Just nu har du chansen att vinna en plåtning där du blir sminkad av en Make Up Artist och fotograferad av den otroligt duktiga fotografen Magnus Egger.



Några som tigigare varit bracy-modeller är : Amanda Berg, Kenza, Lotta Gray & Elita bla. Nu har du chansen !



Tävlingsreglerna hittar du på http://bracy.blogg.se

Lycka till !

2009-11-07 // 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback