En väldigt dryg "morgon"..

Jag måste bara berätta vad som hände mig inatt/imorse.. Jag gick och la mig och somnade ungefär vid 23.00! Sedan vaknade jag och tittade på min Viasatbox och då måste den klockan visat 1.30, jag fick panik och tänkte.. shit nu måste jag gå upp så jag inte missar bussen.
Jag snabbade mig upp ur sängen och sprang in på toan och fixade iordning mig, sedan snabbt in på rummet och tog på mig lite kläder.. Sist men inte minst sprang jag in i köket och öppnade diskmaskinen och jag var precis påväg att plocka fram frukost då jag såg att klockan i köket var strax före 2. Trodde den stannat, och på vägen till mitt rum såg jag att pappa fortfarande låg och sov.. Jag trodde han sovit över också.. Sedan kom jag in på mitt rum och det va då jag såg att klockan var 2 och jag skulle gå upp mer än 4 timmar efter..

Det var bara att lägga sig igen, och jag somnade snabbare än blixten :) haha




Det där har jag också upplev någon gång :) Jobbigt när man tror att tiden är en annan.



Har även hänt om jag råkat somna på eftermiddagen och vaknat igen efter någon timme och inte vetat om det är morgon eller kväll.

2009-11-19 // 21:37:51

Hahaha, det där har jag varit med om också. Men jag väckte alla... Det var bara att lägga sig och somna om i typ 5 timmar. Det kändes ganska pinsamt sen då det var dags att kliva upp och man gick ner och skulle äta frukost. Det var 11 år sen, men jag minns det fortfarande.

2009-11-20 // 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback