När olyckan väl är framme..

Idag hände det något otäckt, något som faktiskt skulle kunna ha ändrat mitt liv helt, på bara någon sekund! Vi slutade klockan 16.00 och vi var ju asglada över det och vi stannade inne lite extra för att det regnade ute. Sen skulle vi skynda oss till bussen som går 16.10 nedanför skolan. Becca och Victor gick en bit framför och Lisa gick precis bredvid mig. Just idag hade jag mina extremt hala skor på mig. Vi kom till stentrappen och jag gick som vanligt, helt plötsligt halkade jag till.

Mitt andra ben halkade också till precis då, för balansen försvann helt. Jag hade turen att Lisa gick bredvid mig, för jag hann precis ta tag i henne. Annars hade jag slagit i bakhuvudet i kanten på trappsteget, då kanske jag inte varit här nu. Det är helt sjukt, att det kan gå så snabbt. Lisa räddade mig verkligen idag! Jag har nog aldrig blivit så rädd i hela mitt liv..


USCH :/ Fan vad otäckt det lät..

läskigt när man tänker på det, hur fort allt kan ändras! Skönt att det gick väl iallafall :) KRAM

2009-12-01 // 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback