11 oktober - 09

Nu sitter jag och tittar på någon film som visas på 3:an. Evan den allsmäktige heter den, och jag har sett den flera gånger. Men kommer inte riktigt ihåg hur den var..

Tidigare idag var pappa och jag till Fagersta och kikade på hockey. Fagersta-Smedjebacken och matchen slutade 3-4. När vi skulle gå ut från ishallen hade himmelen öppnat sig och det blev att springa till bilen.

Snabbt hem sedan för att se slutet på Top Model! Fick samtidigt ett icke glädjande sms från Becca, nästa vecka börjar Gossip Girl. På söndagar 19.00, och det är precis samtidigt som Top Model, hur ska detta gå?



Jag tyckte den var bra faktiskt, jag har inte sett den tidigare :)

2009-10-12 // 03:33:44

tävling :D var med och vinn!

enkelt som fan!

kom igen nu, slöa inte ;)

DOTTEREMELIE.BLOGG.SE



puss

2009-10-12 // 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback