13 oktober - 09

Nu sitter jag här och halvsover, är verkligen hur trött som helst. Måste göra mina glosor i italienskan och även engelska läxan.. Men jag har ingen motivation till att börja, så jag tar det lite lugnt. haha. Kollar på lite mobiler, måste köpa mig en ny. Det är synd, när jag väl är nöjd med en mobil så har den slutat tillverkats och inte ens ett batteri går att få tag på.. Måste alltså köpa en helt ny. Det är ju kul det också, men rädd att jag inte ska tycka om den. Har ni något tips på en bra mobil som högst får kosta 3500, orkar inte lägga mer pengar på en mobil, eftersom mina ändå alltid lyckas gå sönder. Jag har hittat några mobiler som jag lägger ut här, så vet ni om någon är bra av dem får ni gärna säga till! :) Men vet ni någon annan bra så är det bara att säga, jag är inte farlig (a)


Samsung Touchwiz F480


Nokia 5530 XpressMusic


Samsung B3310


Nokia 6600i slide



Tycker du ska köpa den mobil du helst av allt vill ha!, hihihi, men jag föredrar inte Nokia, dom är så tråkiga

2009-10-13 // 20:18:31
» Neha

Om du vill ha en billig touch så är Samsung 5320 ett bra val

2009-10-14 // 00:07:06
» jonas

nokia 6610i är det bästa valet enligt mig. Tycker du ska satsa på den :D

2009-10-14 // 13:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback