17 oktober - 09

Lisa åkte precis hem och nu sitter jag här i min ensamhet. Mamma och pappa är på fest och David är i Beligen. Jag har i alla fall haft en jätte trevlig kväll med Lisa. Vi tittade först på My sassy girl, och ja.. Den filmen var riktigt seg! Sedan gick vi och blandade en dipp och skar upp morötts- och gurkstavar som vi kunde doppa. Jag lyckades skära mig i fingret och det bara rann blod!Det var egentligen mer som ett hugg än att bara skära sig. Morötterna var hårda så därför skulle jag ta i lite. Dock hoppa moroten iväg och mitt finger var där istället. Men jag är inte bitter!

Vi har även tittat på körslaget, sjungit karaoke, spelat gitarr och tittat på en film från Gran Canaria. Tack bruden för en underbar kväll! :) <3



nej, tack till dig:) jag hade en underbar kväll. älskar dig mest<3

2009-10-18 // 00:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback