18 oktober - 09

Nu sitter jag här och ska precis börja skriva lite på ett arbete om en fotograf. Jag har valt att skriva om Nigel Barker. På fredag har jag redovisning på arbetet, så får hoppas det blir bra!

Jag somnade ungefär klockan 1.30 inatt, faktiskt ganska stolt över mig själv. Helt ensam i huset, mörkt ute, men ändå lyckades jag somna. Duktig tjej! Grejen är den, jag är SJUKT mörkrädd!

Nej nu ska jag skriva lite på fotografen och sedan ska jag försöka hinna göra lite italienska och företagsekonomi. Jippi? Nej inte precis.


nigel barker


Autosvar: Hej. Nu har jag just bekräftat min bloggpaus.. En kort förklaring har klåpats ihop inne hos mig. Men: På återseende.



Anledningen till att du har fått detta meddelande är att vi tidigare har haft kontakt via min blogg.

2009-10-18 // 15:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback