19 oktober - 09

Nu sitter jag hemma i soffan och tar det lugnt. Fick gå hem tidigare idag, men då måste jag jobba med matte hemma. Så fine för mig! Skulle egentligen sluta 16.00, men företagsekonomin och italienskan var inställda. Det enda jag gjort idag var att titta klart på filmen Blade Runner och sedan har jag även haft klassråd.

Nu ska jag göra klart företagsekonomin, sedan blir det engelska, matte och kanske italienska. Ska vara mer duktig än va jag va igår! :D För då var jag inge duktig alls.. haha.



» Julia

Lars fick det inte kul med oss på matten. Alla var helt tokiga för att ni hade fått gå hem. Så jag tror han ångrade sig fedt mycket.

2009-10-19 // 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback