2 oktober - 09

Nu sitter jag här i vardagsrummet med pappa, han kollar på hockey. Tänkte att jag skulle vara lite social, så satt mig med datorn här. haha. Idag gick Lisa och jag på stan lite och jag köpte mig ett par vantar och stickers till naglarna. Sedan drog vi hem, och nästan direkt åkte mamma och jag tillbaka till Ludvika och jag köpte 3 par shorts. När vi kom hem (efter typ 20 min) så åkte vi och fixade Lisas och min Backstreet Boys biljett! Direkt efter åkte vi ut till mormor och morfar för mamma skulle skjutsa dem till en fest. Alltså fick vi ta Curry och mamma och jag gick ut och gick med honom direkt när vi kom hem.

Sedan har jag ätit på Sibylla och inte alls mycker mer. Mamma skulle hälla i Ahlgrens bilar i en skål och råkade tappa en bil på golvet, Curry var där blixtsnabbt och åt upp den. Dock fastnade den i hans tand så han fick inte bort den, hahaha. Så går det när man är glupsk!

Ikväll blir det Idol :)


Bjuder på en random bild, hade tänkt lägga in dagens köp. Men har tappat bort sladden till kameran.. igen


backstreet boys<3 LOVE YOU

2009-10-03 // 12:30:51
» Alma

Jätte fin bild och trevlig blogg:D

följa varann via bloglovin?

/Alma

2009-10-03 // 13:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback