20 oktober - 09

Nu sitter jag inne vid den feta datorn för orkade verkligen inte starta min. haha. Har precis gjort lite engelska, men var tvungen att ta en liten paus, för orkar inte sitta hela tiden.

Senare idag blir det hockey och jag ska försöka sova direkt jag kommer hem från den. Idag i skolan var jag halvt sovande. Har aldrig någonsin varit så trött i just skolan.. knepigt.  Har tittat igenom lite bilder på denna dator och hittade några roliga. Eller roliga vet jag inte men..


Ibland saknar jag min raka lugg!


Nu ska jag snart bli blondie igen, saknar det!



Det är år och dar sen jag var och tittade på hockey :P

2009-10-21 // 12:50:16

Sjukt fin i rak lugg. Borde du ha oftare ;P

<3<3<3<3<3

2009-10-22 // 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback