23 oktober - 09

Har precis upptäckt att jag inte klarar mig utan bloggen. Känns så himla skönt att få skriva av sig lite varje dag. Idag hade jag redovisning på fotograferingen, det gick bra. Fast det var faktiskt inte speciellt seriöst, och mer än hälften var ju "sjuka". Sedan drog Lisa och jag hem, tyvärr var det gubbovägen som bussen gick. Men vi hade väldigt kul, fast det är en dryg väg!

När jag kom hem tittade jag på filmen "Låt den rätte komma in". Det är en svensk film, och den var faktiskt helt okej. Men jag trodde helt klart den skulle vara bättre efter alla recensioner den fått.

Nu sitter jag och tittar på Idol, och idag är det rocktema. Får se hur detta blir! :)


haha! jag bjuder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback