26 oktober - 09

Imorse åkte mamma och jag till Falun, till största delen för att jag skulle klippa mig. Jag klippte mig på Aquaroom och det var en som heter Lotta som klippte mig. Är faktiskt riktigt nöjd, fast det fortfarande är samma frisyr, fast kortare. Togs bort ganska mycket eftersom det var riktigt slitet! Skönt att ha ett fräscht hår igen!

När jag var klar gick mamma och jag på stan. Köpte en hel del grejer, tänkte att jag lägger upp bilder på allt i nästa inlägg. Måste fixa in korten från kameran, eller först måste jag ta korten. haha.

Vi åt en lunch på en kinarestaurang idag. Det var buffé och det var faktiskt helt okej. Vårrullarna i alla fall! haha.

När vi var klara i Falun åkte vi till Borlänge och där gick vi lite på Kupolen och sedan Ö&B.

Har i alla fall haft en helmysig dag, och nu känner jag mig trött! :)


HAHA, ursäkta bilden, men här är det nyklippt! kanske inte ser ut att vara så stor skillnad. Men tro mig, det är verkligen det!



aznize :D

2009-10-26 // 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback