29 oktober - 09

idag har åkte Lisa och jag upp till Ludvika för att käka lite sushi. Martin var även med oss och åt. Jag lär säga att det var det riktigt gott, mums! Har dock lite svårt för sjögräset, men vem vet.. Det kanske går i snart! Idag var det i alla fall tredje gången gillt, och det har blivit bättre för varje gång!

Nu håller jag på att plocka ihop lite på mitt rum, det behövs verkligen!

Ikväll ska jag nog titta på rosa bandet galan som sänds på 3:an. Men jag är ändå sugen på att se Mammas pojkar, det är faktiskt sjukt underhållande! :)





» Frida

SV: Tack din är oxå kanon :D



Hah sjögräs som är så gott kanske inte i stora mängder du lär dig ;D

2009-10-31 // 13:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback