6 oktober - 09

Nu sitter jag här på golvet i mitt rum, kom hem för ett litet tag sedan. Lisa och jag har varit i Ludvika och gått lysmasken. Som vanligt bjöd vädergudarna på regn! Trist! Under kvällen fick vi se dans och lite smått och gott som fanns efter vägen! Vi gick sist och tittade på våra bilder som var i ett bildspel på magasinet. Det var lite jobbigt att kolla, men fick stå ut. haha. Sedan ringde jag mamma för att vi skulle få skjuts hem, hon sa att pappa och hon hade första parkett på bildspelet och jag blev hur chockad som helst, för Lisa och jag stod längst fram. Sedan kollade vi bak och där stod de precis bakom oss med bilen! haha, lite kul ;)

Idag blev det en lång dag i skolan, engelska, idrott, företagsekonomi och Layout. På idrotten spelade vi brännboll, och idag hade jag tur. Träffade typ varje gång och kom långt. Duktig Linnea! Sedan när vi slutade på layouten tog vi bussen hem och jag började direkt göra engelska läxan, lärde mig 20 ord som vi skulle! Så nu är jag stolt. Har haft svårt att lära in glosor nu på senaste tiden, vet inte riktigt varför.. Läraren tog ut mig och pratade förra gången för jag hade skrivit att jag inte kan koncentrera mig lika bra längre. Då gav hon mig tips på hur jag kan göra med läxförhören så jag ska komma ihåg, och det är jätte smart för det kändes direkt mycket bättre!

När det var klart var klockan 18.20 och jag fick inte tag på Lisa. Bussen gick 18.55 och jag hade inte ätit eller klätt på mig varma kläder. Så fick lite halv panik, men sedan hörde hon av sig. Då blev jag lugn igen! haha



idag fyller jag år & allt jag vill ha är ett grattis ;)

http;//annebertelsen.blogg.se

2009-10-07 // 16:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback