Dagens syssla..

Som ni vet så har ju jag städat hela dagen och jag kan säga att så här fint som jag har det nu på mitt rum har jag aldrig haft det någon gång. Imorse kände jag verkligen att shit, nu måste jag städa rummet, för kunde knappt gå på golvet här utan att trampa på något. Jag har tagit kort under dagen, så det syns förbättringar!


Nästan en före-bild. Dock hade jag redan plockat undan massa grejer här, min soffa syns på det  här kortet. Men det gjorde den verkligen inte när jag började. Mattan syntes inte heller.








Nu syns min soffa :D


Golvet syns


Ordning och reda, för en gångs skull


Golvet och mattan syns, tralalala


Ni kanske undrar varför jag lägger in så här tråkiga och onödiga bilder? Men jag är bara så stolt över mig själv, eftersom jag nästan aldrig städar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback