Gossip girl eller Top model?

Nu har jag funderat hela dagen och har precis bestämt mig för att min tv idag ska visa Gossip Girl. Missar man ett program där är man helt borta sen, men Top Model kan man missa utan några problem!

Min dag idag skulle bestå av plugg, men nej. Jag har verkligen inte orkat, istället har mamma och jag tittat på film. Brudens bäste man! Hur bra som helst :) Har även tittat lite på hockey. Men orkade inte det heller!



» Linh

Vad kul att du gillar Gossip Girl!!! Igår lade jag upp en väääldigt detaljerad guide på min blogg (min syster retade mig, haha) om hur man kan kolla på Gossip Girl gratis online :D Det gör jag jämt ;D

2009-10-23 // 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback