Höststädning..

Egentligen städar jag mitt rum just nu, men hittade ett papper från pliktverket och sista dagen var idag att besvara frågorna. Så jag var tvungen att ta en liten paus och jag tänkte att när jag ändå sitter vid datorn kan jag skriva ett inlägg här. Jag skrev igår om att jag inte kunde lägga in bilderna på grejerna jag köpt för att sladden var helt borta. Idag när jag öppnade kameraväskan så låg sladden där så fint. Haha, kunde verkligen inte hålla mig från skratt då. För FÖRSTA gången jag har varit duktig och inte slängt sladden på golvet, så glömmer jag ändå bort det. Det är så himla typiskt mig!

Bilder kommer alltså senare ikväll för nu ska jag städa städa städa.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback