Kanelbullens dag..

Idag åkte pappa och jag ut och körde lite. Det gick faktiskt riktigt bra, och jag tycker det är hur kul som helst! Vi åkte hem och då hade mamma kommit hem. Hon sov i Söderbärke inatt.. Jag frågade henne direkt om vi hade några kanelbullar hemma, och hon hade köpt det igår. Jag var nästan orolig att jag inte skulle få en bulle på Kanelbullens dag! haha. När jag ätit bulle så övertalade jag mamma att hon skulle med mig ut och köra lite. Det gjorde hon så klart, och det gick lika bra då. Blir att känna sig så himla glad efter, nu har jag börjat lära mig med kopplingen och gasen. Hoppas någon är hemma imorgon så jag får köra lite då också.

Snart börjar top model och det känns verkligen som en evighet sen sist. Men det är ju faktiskt bara en vecka.. Sedan blir det Ensam mamma söker och jag ska fixa så bastun är varm tills det är slut klockan 21.00. När jag bastat blir det troligen sängen direkt efter..





finn header besök gärna våran blogg www.nothingtoou.blogg.se :)

2009-10-05 // 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback