Snart skola..

Idag är det första gången jag hinner skriva något här innan skolan. Vet inte vad som hänt med mig men jag vaknar 5.43 varje morgon! Men idag gick jag upp 6.15. Så himla skönt att bara ligga kvar där när det är sådär underbart varmt. När man sedan kliver upp håller man på att frysa ihjäl.

Sitter just nu och väntar på bussen som kommer ungefär 7.35 här uppe vid mig. Men jag brukar gå exakt 7.28, då vet jag att jag hinner. Men skulle jag missa (som jag faktiskt aldrig gjort) så är det bara att gå ner till Shell och hoppa på en buss där istället.

Idag har jag som sagt bara fotografering på schemat. Har skickat in bilderna som jag ska ha med på bildspelet på Lysmasken. Vet faktiskt inte om vi ska lägga någon tid på det idag. Vet  att vi i allafall ska fota med analoga kameror och sedan framkalla bilderna. Jag vill börja fota med bara digitalkamera nu, för det känns roligare på något sätt. Det är klart, det är faktiskt kul att få vara inne i mörkerrummet och bygga upp sina egna foton. Men ändå, jag är mer för digitalt!

Får se när jag slutar idag, har faktiskt ingen aning. Vi slutar olika tid varje fredag.. När jag kommer hem måste jag städa rummet, för nu är det inte alls fint. Sedan kommer Curry hit, och vi vara hundvakt. Men ikväll ska vi gå hem med han, så han inte behöver sova här. För jag vill inte att det ska bli som förra gången han skulle sova här, då spydde han.. Kul! haha.


Lite trött ser man ju faktiskt ut att vara.. haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback