1 september - 09

Nu har sista sommardagen varit och nu kommer vi in mot mörkare tider.. Känns faktiskt både bra och dåligt, jag älskar sommaren och sol. Men ändå, hur mysigt är det inte på kvällarna när man får tända ljus för att det är så mörkt? :) Perfekt att jag fått ett filmkort för två månader framöver också, då blir det film och ljus!

Dagen i skolan var ganska chill, på nått sätt. Idrotten var kul, fast jag råka få lite ont i knät. haha. Skolan är så kul när jag har Lisa vid mig. Kan ni fatta att jag känt henne precis hela mitt liv? :) Hon har alltid funnits för mig och vi har varit till Cypern och Grekland tillsammans.

Aja, när jag kom hem satt jag mig direkt med min engelska bok för att lära mig glosorna. När jag kunde hälften böt jag till italienska boken för att lära mig de glosorna. Men nu har jag gett upp, det får gå som det går imorgon helt enkelt!


jag är nörd..


LÅTTIPS: Halo- Beyonce :) Grym! :)

2009-09-01 // 20:06:40
» Hanna

Fin blogg :D

2009-09-02 // 08:25:12

prinsessan! du är fantastisk. Du gör mina dagar<3

2009-09-02 // 16:52:11
» linda

fiin blogg! (: /lillisenlindan.blogg.se

2009-09-02 // 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback