11 september - 09

Sitter nu i min soffa och tar det lugnt, jag mår illa. Men det är sånt man får räkna med! Idag hade jag foto i skolan, väldigt givande. Vi fick bara en uppgift som ska vara klar innan lysmasken. CHILL ELLER? Aja, i alla fall. Jag började 8.30 imorse och slutade ca. 9.00. Men var kvar på skolan lite, vet egentligen inte varför. Eller jo, jag lekte svans efter Elin och Julia! haha.

Sedan hade klockan tickat iväg till 9.40  och bussen gick 9.50. Kände att jag verkligen inte orkade springa så jag tog det lugnt. När jag kom ned på stan gick jag in på Lindex och Åhlens. Köpte en ny mascara och en fransk manikyr på lindex! Affärerna tröttade ut mig, så jag gick ned och satt mig vid busstationen och väntade och väntade och väntade.. Det var den längsta halvtimmen i HELA mitt liv vill jag lova! Men huvudsaken är i alla fall att jag kom hem på ett säkert sätt! haha. ELLER?

Lite senare kom lilla Tobbe till mig, vad ska jag säga? Finns det någon här ute som kanske kan ge mig en liten match på wii? :) För det fick jag inte idag. haha! På tal om ingenting, vi hann med att våldgästa Anton också. Glad kille efter det! haha.

Aja, nu sitter jag här i min ensamhet, ska nog slå på en film..








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback