19 september - 09

Nu sitter jag här på mitt golv, haha. Kom hem från marknaden för ett tag sedan, har hunnit äta hemma också. Men marknaden var hur bra som helst, tack vare sällskapet! :) Lisa och jag åkte någon "karusell", vet inte riktigt vad den heter. Men det var en sån där som man sitter inne i, och längst fram är det en bild och en berg och dalbana. Sedan rör sig karusellen så det känns som man åker på riktigt. haha. Det var i alla fall riktigt kul, och Lisa satt och skrek bredvid mig.

Jag köpte naturgodis, brända mandlar, en klubba och en tepåse med polkagris smak. haha. Mest onyttiga grejer, men men. Det var ju som sagt marknad! Köpte mig även en Coca cola light, men den var äcklig. Så jag kastade den efter två klunkar. Nu vet ni det liksom!

Pappa och jag ska nog snart titta på en film, för vi åker sent till Arlanda. Så en film hinner vi helt klart se innan, härligt. Nu har jag även lite smått och gått att äta i bilen! :D Men klubban ska jag spara till en eventuell fotografering.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback