2 september - 09

Nu sitter jag här i min säng och gör några av mina geografi frågor. Är på fråga 12 av 31, så lite är i alla fall gjort. Hade tänkt att jag i alla fall ska göra till fråga 14, sedan får det faktiskt vara klart för idag. För just nu känner jag mig hur trött som helst och nyss åt jag upp mina vindruvor :( Jag har blivit sjukt beroende av det, äter precis varje dag. Men det är så himla gott!

Idag slutade jag 11.45 i skolan, och det kommer jag faktiskt göra varje onsdag. Det är ganska skönt vill jag lova! Men idag stannade Lisa, Becca och jag kvar i Ludvika för Becca skulle spela cello och efter det skulle vi tre gå till Engel och ta en fika och göra klart en fråga från företagsekonomin. Lisa och jag gick i lite affärer för att tiden skulle gå och jag hittade lite grejor faktiskt. Kommer in bild på det lite senare, så ni får vänta  :)


tummen upp för vindruvor. mums!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback