20 september - 09

Nu sitter jag här på mitt rum och tar det lite lugnt, har precis plockat undan lite kläder från golvet och soffan. Nu ser det alltså ganska bra ut. haha. Hade tänkt att jag nu ska skriva upp rubrikerna för företagsekonomin som Lisa och jag har redovisning på imorgon. Får hoppas det går bra!

Igår 22.45 åkte Bigge, pappa och jag till Arlanda. Vi kom fram dit exakt klockan 01.00 och då gick vi in och väntade. Egentligen skulle mamma och moster landa 00.45 men det blev senare. Då gick vi tre ut och satt oss i bilen och väntade. Sedan kom de och då började vi våran resa hem. Jag höll mig vaken hela tiden, till skillnad mot fågelholken bredvid mig (pappa).

Vi kom hem någon gång vid fyra och då ville jag att mamma skulle öppna sin väska och visa vad hon köpt till mig. Sprang runt och var hur glad som helst, då var klockan ungefär halv fem. Kom i säng ungefär kvart i fem. Men jag är verkligen helnöjd med grejerna jag fick! TACK MAMMA! :) Nu är bara frågan, när drar jag till Turkiet? haha.

4 Björn Borg trosor


Puma flipflop


Nike skor


Dolce & Gabbana linne


Dolce & Gabbana linne


Adidas tröja


Adidas tröja




Adidas byxor



Snygga kläder!

2009-09-20 // 18:29:33

ååå va fina saker! :D

2009-09-20 // 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback