Bara en massa film..

Min dag har spenderats på soffan framför tvn. Först tittade jag på Sex and the city movie. Gud vad jag älskar den filmen! När jag hade sett den klart åt jag lite mat och sedan slog jag på Surf School. Det var en riktigt rolig film! Hur bra som helst faktiskt. Nu har jag precis tittat klart på Sky High. Den var helt okej, men jag hade sett den förut. Har i alla fall haft ett filmmaraton med mig själv, mysigt! haha

Ikväll blir det Idol! (Y) Sen ska jag försöka bli att må bättre, tror ni jag lyckas?





Har sett surf school, tycker inte alls att den filmen är bra. Fattar inte det roliga i den :P

2009-09-15 // 22:04:58

Visst vore det ballt att få presentkort hos de fräckaste butikerna?!

Nu kan du bara genom att klicka på länkar få presentkort. Visst låter det bra?

Klicka bara på denhär länken och registrera dig: http://www.freestreet.se/?r=2168

Ha det bra!

2009-09-16 // 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback