Foto och "shopping..

Idag drog jag till skolan för att ha foto. Lisa och jag fixade upp våra bilder vid utställningen och sedan tittade vi lite på internet om en fotograf som vi ska göra ett arbete om. Dock hade jag redan innan bestämt att jag skulle fördjupa mig om Nigel Barker. Satt därför och tittade på hans portfolio, och gud vilka fina bilder det var!

När det var klart gick Julia, Lisa och jag och åt lite mat. Mums för ananasen, blä för osten! haha. Efter maten gick vi tre ned på stan och där gick vi ett tag. Vi gick förbi Din Sko och då såg jag vita Lacoste skor, och jag kunde inte låta bli att köpa dem! :) Så nu är jag glad, och det fanns två storlekar kvar och en av dem var min. Härligt! Kollade även på vinterstövlarna jag ska köpa!

Sedan gick vi bara runt på stan, på slutet blev det riktigt jobbigt så vi drog in en sväng på Hemköp. Där köpte Lisa och jag naturgodis.

Nu sitter jag här och tittar på The Tyra Banks Show! :)



» Julia

:)

2009-09-18 // 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback