God"morgon"..

Sitter här i mitt mörka rum, har inte orkat dra upp persiennerna.. Men allt tar sin tid, jag har precis kommit upp från duschen, så nu känner jag mig fräsch! Mamma köpte något nytt schampoo åt mig innan hon åkte utomlands, och mums vad gott det luktar. Dock tog mitt balsam slut, det var lite trist!

Pappa och jag ska snart åka till ICA och handla lite, för nu är det tomt här hemma. Sen ska vi även laga mat ikväll, bestämt att det blir potatisgratäng. Men vi kan inte riktigt bestämma vad vi ska ha till. Jag hade även tänkt att jag ska köpa mig en liten godispåse, för nu har jag extremt ont i huvudet. Känns som att jag börjar få en till bihåleinflammation. Då tycker jag faktiskt att jag är värd lite gott att äta.. haha.

Föresten, idag slog jag mitt nya rekord att sova länge. Vaknade 13.20! Duktig Linnea!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback