Marshmallows i varm choklad..

Idag när vi var på Rusta såg jag en påse med minimarshmallows och då fick jag en idé. Kom på att i många filmer dricks varm choklad med just minimarshmallows i, så jag köpte mig en påse. Nu ska jag snart göra iordning en kopp med choklad och sen får jag se om det är så bra som det verkar i många filmer. Är det någon som smakat det? :) Isåfall, vad tyckte ni?



» Lama

Åååh, vad gott :D

2009-09-14 // 19:05:41

det är underbart gott och dessutom ökar det förbränningen:)

2009-09-14 // 19:31:40

Jag har testat, det är gott fast det smakar inte såå mycket mer. Man kan även ha miniashmallows i kladdkaka. Då gräddar man den en stund så den börjar bli klar, så tar man ut den och pillar i lite mashmallows så gräddar man klart den i ugnen.



Varm choklad är annars gott att spetsa med lite Chili eller cayennepeppar. Då blir det hett!

2009-09-14 // 19:32:50

läste dina kommentarer, och även jag kan säga att marshmallows ökar förbränningen. Jag åt en påse om dagen och delvis i min choklad och gick ner en hel del:)

2009-09-14 // 20:15:06

Dock lider väl du redan av anorexi och mycket undervikt. Marshmallows är inget för dig! sköt om dig istället.

2009-09-14 // 20:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback