Svar på kommentar..

Okej, fick nyss ett inlägg som gjorde mig väldigt besviken. Hur kan en människa som jag inte känner säga att jag lider av anorexi? Nu måste jag bara ge svar på den kommentaren. NEJ, jag lider absolut inte av anorexi och nej jag är inte heller underviktig. Jag har ett bmi som är alldeles normalt och jag mår toppen. Varje dag äter jag mat och jag trycker ofta i mig onyttiga grejer. Så jag vill bara veta, hur kan du ens tro att jag har det? :)



Ett tips är att vänd på steken :) Du vet att du inte lider av anorexi och att du äter bra, ser bra ut, mår toppen osv. Den som fällde kommentaren verkar då däremot vara någon som har ett skevt sätt att se på folk, ett icke medmänskligt beteende och sen bevisar en lägre intelligens genom att fälla kommentaren.



Slutsats: Var glad att du är du, och att "idioten" är en idiot...



...Bara ett tips hur min attityd mot taskigt bemötande fungerar..



Ha en bra kväll!

2009-09-14 // 21:34:02

haha, nästan ironoiskt att någon som inte känner dig skriver så. :S Du är smal, du är perfekt. Men du har absolut inte någon ätstörning:)<3

2009-09-14 // 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback