Top Model 12..

Sitter just nu och läser lite italienska och fryser. Tog tempen för ungefär 1 timme sen, och jag har feber. Trist! När jag har feber blir jag alltid att tycka så synd om mig själv och då vill jag ha något sött att äta. Har nästan rensat vårat kylskåp på frukt, äpple, banan, vindruvor, päron och nektariner. Men det är  nyttigt i alla fall! Får se om det blir någon skola för mig imorgon, mår jag såhär går jag inte dit. Eller går och går, åker menar jag.

Snart blir det Top Model 12 på tv, andra avsnittet. Jag kommer sitta bänkad framför tv:n varje söndag klockan 19.00. För jag kan inte missa ett avsnitt! Älskar Top Model.

Efter det blir det även att kolla på Ensam mamma söker. Så himla häftigt att det är en från Ludvika med. I förra programmet var hon och killarna vid Wanbo herrgård som faktiskt ligger här i Smedjebacken.



Berätta om en stund då du var som lyckligast :) (en tid, ett ögonblick eller vad som helst!) det tycker många är kul att läsa.

2009-09-13 // 19:49:44

Älskar top model! :)

2009-09-13 // 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback