1 april - 10

Nu är vi inne på en ny månad igen, herregud vad snabbt det går! Imorse blev jag väckt av mamma på telefonen eftersom hon jobbar. Hon sa att hon träffat han som jag har varit på praktik hos, och att han behövde min hjälp med något på datorn. Isåfall skulle jag vara där till 11.000 annars skulle jag ringa om jag inte skulle gå dit. Jag var nyvaken och då hinner man inte tänka, så jag sa väl jaha och sen tänkte jag att nu ska jag börja göra iordning mig. La på telefonen och strax därefter ringde mamma igen: APRIL APRIL!

Det tycker jag var taskigt gjort.. haha. Jag hade blivit pigg, så kunde inte somna om.

Men jag har precis duschat och målat naglarna, svarta. Känns så himla ovant, eftersom jag oftast har ljusa nagellack.



» Elin

Rösta gärna på mej för att bli veckan blogg här



http://mayha.blogg.se/2010/april/finalisterna-i-veckans-blogg-tavling.html#comment



Tack på förhand :-D

Kram!

2010-04-01 // 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback