17 april - 10

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft ork eller lust att blogga. Så kan det vara ibland! Sitter just nu och dricker cola cola <3 och äter godis. Mums! Lyssnar även på lite musik, låtar med ordet sommar i. Det får mig att kämpa på mer i skolan, för nu vet jag att.. Det är inte lång tid kvar innan sommarlov!

Idag har jag varit och kollat på Innebandy, David var med och spelade i ett lag. Var riktigt kul att kolla på! Sedan har mamma färgat mitt hår. Eller okej, hela mitt hår skulle färgas men färgen tog slut typ direkt. Det blev bara utväxten som fick färg, mamma åkte och köpte en till fast annan sort. Så jag sköljde ur färgen som satt på och voila där hade jag samma färg som resten av mitt hår. Har aldrig hänt förut! Behövde alltså aldrig använda den andra hårfärgen.




Lite roligt, före bilden är ifrån påsk. Efter bilden från idag.. Det enda jag gjort är att färga utväxten ljusare, ändå ser det ut som jag blivit mörkare i håret, coolt! haha. Nej men ljuset måste varit konstigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback