22 april - 10

Förlåt för dåligt uppdatering, igen! Men har haft fullt upp i skolan, och nu känns det lugnt ett litet tag. TACK OCH LOV! Är helt slut, och känns som att jag inte orkar skolan mer. Det är dock inte lång tid kvar till sommarlovet, eller det känns som lång tid, men är ju faktiskt inte det :)

Idag har jag haft en redovisning i skolan om praktiken. Det gick faktiskt bra, trots att jag var nervös! haha. Slutade 11.45 idag och då åt jag lite på skolan och sedan gick jag ned till busstationen. BURR va kallt det blåste ute! När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, kollade lite tv. Sedan åkte mamma och jag till Ludvika, hämtade David vid skolan och åkte sedan och tittade på kostym. Stilig kille!




Hej, jag kom in på din blogg och såg den här bilden på dig. Är det din riktiga ögonfärg? Haha, lite konstig fråga kanske men jag tyckte dom var så otroligt blåa :)

2010-04-27 // 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback