Glad Påsk! :)

Idag vaknade jag förvånansvärt tidigt, var uppe ganska länge inatt.

Det blev inget mer bloggande igår, för jag kände mig trött. Men ungefär vid halv två kom småkusinerna hit, och de skulle komma igen vid fyra så båda stannade kvar. Vi spelade spel, monopol junior, tjuv och polis.. Jag kände mig ganska så trött, men klarade det fint ändå! Sedan vid fyra började hockeyn, Rögle-Leksand. Leksand plockade 2 poäng, så det betyder att det inte är helt kört!

Idag ska jag ut till mormor och morfar och äta påskmat och kräftor, mums!

GLAD PÅSK på er alla! :) Hoppas ni får en superbra helg!



Igår fick jag den här otroligt söta kycklingen av mamma som var fylld med godis..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback