15 augusti - 10

Vet ni vad jag gör nu? Jo jag sitter och borstar tänderna, klockan är för lite för det! Men imorgon är det skola igen, förlåt att jag snackar mycket om det. Är inte alls taggad på skola, aldrig varit så här otaggad..

Idag har jag kollat på fotboll, fixat mat och ja inte så mycket mer faktiskt! :)

Imorgon uppdaterar jag på morgonen, ska upp i tid, börjar ju 13.00. Men första dagen måste man sätta ribban högt! Haha, nejdå.. Har faktiskt funderat lite på om jag ska flytta över bloggen, så jag kan skriva tidsinställda inlägg. Men sedan kom jag på att många också går i skolan när jag gör det. Vi får se hur det blir med det! :) Enda jag vet är att min uppdatering kommer vara sämre nu, skolan är jätteviktig för mig. Ska försöka så gott jag kan!

Natti Natti, hörs imorgon :)






Hej! Vi har nyss startat en blogg som handlar om sparande för privatpersoner, m.m. Vi söker nu läsare till den, och undrar ifall du är intresserad av att lägga till varandra på bloglovin? =)

2010-08-15 // 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback