19 augusti - 10

Just nu sitter jag i köket och äter frukost, lingongrova + pålägg och ett glas mjölk. Igår kväll somnade jag ganska tidigt, eller okej.. Klockan var tolv ungefär, hade kunnat komma i säng mycket tidigare! Skulle göra ren naveln då jag upptäckte att koksaltet var urslaget.. Var bara att koka nytt och vänta på att det skulle svalna lite!

Var i alla fall riktigt trött imorse, men tog mig upp och nu är jag klar! :)

På dagens schema står det psykologi, rättskunskap och naturkunskap. Kommer ha en sovmorgon på torsdagarna, för första lektionen börjar 10.15. Men min buss går om mindre än en timme.. Första gången jag åker buss på länge! Slutar i alla fall klockan 16.00 idag, så vi hörs efter det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback