26 augusti - 10

Nu blir jag tokig, skrev precis ett inlägg om dagen. När det var klart och bilden var upplagd kom det upp en varningsruta "Internet Explorer har slutat fungera". Blir man tokig eller blir man tokig? Jaja, jag får helt enkelt göra om det från början..

Idag hade jag sovmorgon till 10.15, Becca hade bil till skolan så fick sova bra mycket längre än normalt. Vi kom till skolan, läraren till psykologin kom inte. Vi väntade en kvart, fortfarande ingen lärare.. Därför drog vi därifrån, några från klassen och jag tog bilen till caféet, där vi fikade, läste rättskunskap och snackade.

Naturkunskapen började sedan 14.30, så vi hade en skapligt lång håltimme. Efter naturen slutade vi och då bar det av hemåt.

Direkt jag kom hem började jag städa mitt rum (dålig uppdatering). Nu kan man i alla fall se golvet, vilket jag tycker är sjukt bra!






» Sofia

Fy satan vad gott det där ser ut, haha!

2010-08-28 // 00:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback