27 augusti - 10

Jag känner mig hur trött som helst! Att sluta 16.00 på en fredag är inte det bästa som finns.. MatteC, filosofi, svenska och religion har dagen spenderats med. haha! När klockan var halv ett kändes det som att den var fyra. Det är tur att det finns några pärlor i klassen, som gör att allt blir roligare :)

Nu ska jag städa mitt rum lite, eller ska städa det mycket. Det kommer nog bli lite i taget, orkar verkligen inte.. Kanske ska ta mig ett glas cola? Det brukar göra allt bättre!



vilket är/var ditt favoritämne i skolan? :)

2010-08-27 // 18:43:10

Läser du både matte B och C? Tyckte du skrev något om matte C för någon dag sedan.

2010-08-27 // 19:15:01

SV: Aha, trodde nästan du var lite övermänsklig och läste båda kurserna samtidigt. Jag har läst dem en och en och tyckte det räckte bra...

2010-08-27 // 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback