28 augusti - 10

Nu har jag hunnit med mycket ska ni veta, har duschat, ätit mat, chillat, sminkat mig och provat kläder till ikväll. Det är nog något av det värsta jag vet, att välja kläder.. Men har i alla fall bestämt mig för en svart klänning och leopardfärgade strumpbyxor under. När kläderna är på får ni se bild, smycken är också väldigt viktigt för en outfit tycker jag. Fingrarna fulla med ringar och något snyggt armband till det. Det tycker jag är jättekonstigt, för något år sedan kunde jag inte ha smycken, tyckte det bara var ivägen. Hade knappt örhängen. Nu känner jag mig tom om jag inte har minst en ring och ett armband. Örhängen är även ett måste för mig nu!


Klänningen jag ska ha ikväll, bättre bild kommer sen! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback