5 augusti - 10

Åh, vad jag får kli! Skrev precis ett jättelångt inlägg här, sedan dog internet. Allt försvann! Får skriva om, men blir helt klart kortare, kommer inte ihåg allt jag skrev heller.. haha

Sitter just nu och dricker pepsi, får duga eftersom det inte finns cola hemma! Egentligen är inte det bra, jag borde försöka sova nu.. Men som jag sa till pappa, "jag måste fira sista dagarna på mitt sjuttonåriga liv". Kom på efter hur fel det lät. Så jag ändrade mig lite, "jag ska fira att jag snart är 18 år, och inte längre ett  barn!"  Har nyss lekt lite med webbkameran, ibland är den en väldigt bra underhållning! Inte när man är nyvaken och har en allmänt dålig dag, då är den inte alls rolig! haha..

Ska nog slå på en film, sedan får jag hoppas att jag somnar till den. Vad tror ni? Jag tvivlar starkt på det! Först ska jag ta mig en macka, så inte magen börjar kurra.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback