5 augusti - 10

Förlåt för kassa uppdateringen, men jag har haft annat för mig. Vaknade 10.15 imorse (alarm), måste försöka eftersom skolan snart drar igång. Duschade, åt frukost och fixade iordning mig och efter det drog mamma och jag till Ludvika. Köpte massa saker till lördag, det kommer bli toppen :) Först kalas med släkten, och sedan kommer brudarna på grillat och mys. Sedan drar vi ut, Solo eller Trädgårn. Visar sig, men ut ska vi i alla fall! haha..

När mamma och jag kom hem från Ludvika la jag mig ute i solen, underbart skönt! Åt lite glass, när det väl är varmt ute! Sedan tittade vår söta igelkott fram under altanen, la lite tonfisk på en tallrik. När den ätit upp var det min tur att äta, blev Sibylla. :)

Nu har jag städat rummet lite, men var tvungen att göra en paus. Sedan har jag ett stooooort problem, mina tre garderober är proppfulla! Finns kläder som inte får plats.. Får helt enkelt sluta shoppa :( haha!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback