Fråga & Svar

"det där var skitsnyggt verkligen! varför har du aldrig tidigare visat dina dekorerade naglar?"

SVAR: Tack så mycket! :)  Det är så att jag brukar aldrig dekorera mina naglar.. Jag är väldigt mycket högerhänt och därför är det jättesvårt att göra på den högra handen. Blir oftast så att jag bara drar på någon färg istället. Många är imponerade av Fokis nageldekorationer, ja det är jag också MEN det är på lösnaglar hon gör nageldesignerna. Hon kan använda sin rätta hand till alla, medan jag har äkta naglar som sitter där dem sitter. Min högra hand blir alltid fulare!

Har inte haft tillräckligt med produkter heller. Men hade tänkt att jag ska beställa hem lite nagelgrejer från www.melba.se idag! :)





» Linn

sv: tack, men om det är någon som är fin så är det verkligen du Linnea! :)

2010-08-15 // 21:17:29
» Linn

sugen på att ta en promenad eller fika någon dag kanske?

2010-08-15 // 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback