Stinkande skåp!

Jag måste berätta en jätterolig sak från skolan. I några dagar har Becca och jag känt att det luktar kompost i skåpet under hennes. Doften har spridit sig upp i Beccas skåp eftersom det finns små hål emellan alla skåp. Vi har tittat efter någon ägare till skåpet eftersom ett hänglås satt på. Men det kom aldrig någon, så vi gick till vaktmästaren och bad han klippa av låset. Först ville han inte, men vi tvingade han att göra det. Kan säga att båda fick en CHOCK när vi öppnade..

Det var verkligen inte konstigt att det stank, för i skåpet låg "endast", 2 ruttna ägg, bacon, rutten banan, rutten mjukmacka, hårt bröd med surt smör och det låg säkert mer i skåpet. Jag fick kväljningar och sprang därifrån, samtidigt som jag höll på att skratta ihjäl mig. Har nog aldrig någonsin skrattat så mycket i skolan. Var även tvungen att ta kort på det. Ni får blunda om ni är väldigt känsliga, men det var faktiskt doften som fick mig att må illa!

Just ja, första bilden är även väldigt suddig, för jag kunde inte stå still eftersom jag skrattade så mycket!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback