1 december - 10

Kan inte förstå, vi är redan inne på årets sista månad. Det har gått ett helt år sedan senast! Idag hade jag sovmorgon till 10.15 men jag satte klockan på 7.15, vet ni varför? Jo för då började julkalendern. Jag kan inte ge upp den traditionen att alltid titta på tv innan man åker till skolan. Tycker det är jättemysigt att varje morgon få ett nytt avsnitt, trots att jag är 18 år. Jag vaknade i alla fall med en enorm värk i halsen, men finns ingen chans att man kan vara sjuk något nu, har alldeles för mycket i skolan..

Dagen har i alla fall bestått av natur, rättskunskapsprov och filosofi, kort dag, men samtidigt väldigt jobbig och tråkig dag. I en enda mening fick jag med mina tre absolut värsta kurser..


drog på mig myströjan direkt jag kom hem från skolan..


jag undrar hur du är som person? Hur är du mot andra, framåt, blyg, pratig? du kan gärna få berätta mer om dig själv också, så mycket som möjligt! :)

2010-12-05 // 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback