11 december - 10

Det har varit dåligt med uppdatering nu igen, eller okej jag har inte riktigt kommit igång efter mitt uppehåll. Men jag lovar, en vecka till och sedan ska det nog förhoppningsvis gå tillbaka till det gamla uppdaterandet. Imorse gick jag upp tidigt för mamma och jag skulle iväg till Kupolen. Först stannade vi till i Ludvika, kikade bland annat på loppis, när vi gjort det åkte vi till Borlänge. Det blev verkligen en heldag, kom hem ungefär vid sex och då kom vi till kupolen elva. Men vi har även ätit ute och bara kikat runt på lite andra ställen, är glad för nu har jag hittat de första julklapparna!

Nu sitter jag och pluggar, det är hemskt för på en lördag vill man göra annat. Det kan jag tyvärr glömma så psykologiboken, cola och en godispåse är mitt lördagssällskap. Föresten, idag insåg jag att cola är bara en dricka i mängden. Drack faktiskt 7up till maten, dock fanns det ingen cola, bara pepsi men man måste ju prova något annat och jag gillade det! haha..



allt bra med dig? :)

2010-12-12 // 02:03:05

sv; helt okej :)

2010-12-12 // 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback