13 december - 10

Då är det lucia, kan inte riktigt förstå, om 11 dagar är det julafton. Men det känns riktigt bra, jag tycker verkligen om julen. Älskar traditioner och det känns bara så himla bra!

Min morgon startade jag framför tvn, och där tittade jag som vanligt på luciafirandet och sedan slog jag över och tittade på julkalendern. Någon som ser den, vad tycker ni? :) Sedan fixade jag iordning mig och drog iväg på varmkök och idag var faktiskt sista gången där. På ett sätt känns det lite tråkigt, det kan vara något av det roligaste jag någonsin gjort i skolan, har blivit sjukt många skratt och jag har lärt känna nya härliga människor! Idag gjorde vi julmat, janssons frestelse, köttbullar, ägghalvor, rischoklad, knäck, chokladmousse, polkagris och hårt bröd. Vi fick även gravad lax och prinskorv till. Det kändes lite svårt att göra själv.. haha!

Sedan jag kom hem och det var ungefär två har jag bara pluggat, gjort en del på en läslogg som jag har på svenskan, förberett mig inför provet som jag har i religion imorgon och nu ska jag läsa rättskunskap, som jag har prov på imorgon.. KUL LIV!



absolut sista veckan jag håller i denna hemska bok!

trycker i mig lite rischoklad


» ann

kolla in www.deta-s.com för billigt smink från turkiet

2010-12-13 // 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback