19 december - 10

Nu mår jag lite bättre, det är helt sjukt vad jag mådde dåligt tidigare. Det har helt inte släppt, men magen är bättre och huvudet också, känner dock fortfarande av det. Idag har jag varit ute och skottat med pappa, har verkligen kommit riktigt mycket snö. Så himla mysigt att det kommer bli en vit jul iår! :) Fast jag tycker ändå det nu får räcka, behöver ju inte vara överskott, spara till nästa år istället! haha..

Jag håller på att städa lite på rummet, dammsög lite igår, ska göra klart det nu och jag har även dammat och sedan ska jag nog även skura mitt golv så det blir att lukta citron i hela mitt rum!

Tänkte att jag kan lägga upp en dagens klädval i samma, på söndagar är det alltid sköna kläder som åker på. Dressen är förövrigt ny, köpt förra helgen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback