20 december - 10

Cissi åkte hem för ett litet tag sedan, hon har nu färgat håret på mig så nu är jag brunett igen. Fast det är inte så jättemörkt. Men jag vill försöka vänja mig, med tanke på att jag varit blond i ett år nu. Det är konstigt att helt plötsligt ha brunt hår. Vanligtvis har jag ju som sagt nästan svart hår och det är därför jag bestämt att i alla fall nu på vintern ska jag ha mörkare hår pga. utväxten. Mitt hår växer även som ogräs och jag vill spara det lite och inte färga det för ofta.

Vi har även hunnit med att titta på film, Sex and the city 2, eller slutet hann vi inte se.. haha! Till filmen åt vi Sibyllamat, mums!

Ikväll kommer världens bästa hem från Uppsala, ska bli skönt att ha honom hemma mer än bara en helg..


Gammal bild på oss..



Vilken fin blogg du har!

Hur är det med dig idag?

Kram isabella :)

2010-12-20 // 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback