20 december - 10

Jag kan inte fatta, det är endast fyra dagar kvar till julafton. Hur snabbt har det inte gått? Men jag gillar det! Ute snöar det just nu, vilket inte är speciellt ovanligt vid det här laget. Igår kväll slog jag in lite julklappar, då fick jag för första gången riktiga julkänslor, lyssnade även på lite julmusik samtidigt.

Idag vaknade jag faktiskt halv tio, eller mamma kom in på mitt rum, det var därför jag vaknade. Sedan blev jag pigg, kikade på julkalendern som jag spelade in och nu har jag precis ätit frukost. Ska snart träffa Cissi, får se vad vi hittar på. Det enda jag vet är i alla fall att hon ska trolla lite, fixa en ny hårfärg på mig! :)

Ha en bra dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback